Dissabte a la nit a La Fuliola vem viure una nit màgica. Pati de butaques -és a dir, de cadires, perquè era a l’aire lliure- que va haver d’ampliar-se a causa de la gentada. Pantalla impressionant, bon so. Temperatura fresqueta, per sota dels 15 graus, gairebé fred en ple agost, i tothom al seu lloc fins el final. A la catifa vermella de Hollywood no s’hi troben millor.
| | El sábado por la noche en La Fuliola vivimos una noche mágica. El patio de butacas –es decir, de sillas, porque la cosa fue al aire libre- tuvo que ampliarse a causa de la muchedumbre. Pantalla impresionante, buen sonido. Temperatura fresquita, por debajo de los 15 grados, lo que significa frío en estos días de agosto, y todo el mundo en su puesto hasta el final. En la alfombra roja de Hollywood no se sentiría uno mejor.
|
Els agraïts Marimón han de tornar a agrair: cosa curiosa, als Marimón originals, els de La Fuliola, que ens van acollir com a prínceps. També a Eva Pané, de l’Ateneu, que va organitzar, al Circuit Urgellenc, que ha confiat en la pel.lícula, i a aquest poble, el de Joaquim Marimón Vila, nascut al carrer dels Barrots fa 101 anys, tal com va recordar el seu fill Fermín a la presentació.
| | Los agradecidos Marimón tienen que volver a agradecer: cosa curiosa, a los Marimón originales, los de La Fuliola, que nos acogieron como a príncipes. También a Eva Pané, del Ateneo, que estuvo organizando, al Circuit Urgellenc, que ha confiado en la película, y a este pueblo, el de Joaquim Marimón Vila, nacido en la calle dels Barrots hace 101 años, tal como recordó su hijo Fermín, nuestro productor, en la presentación.
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario