lunes, 2 de junio de 2008

Pactogaters: Quim Lucha Marimón




 
Fitxa pel.lícula:
  • Apareix dues vegades com a figurant sense frase: a la kafeta okupa del KOP mentre la Júlia i la Merche canten "Parlem-ne", i a la taquilla del Cine Capri.

  • Ha vist la pel.lícula sencera unes 10 vegades (entre altres, a totes les estrenes) i a trocets unes 30 vegades més.

  • El seu clip predilecte és el número 4.

Desig: que s’estreni la pel.lícula en versió catalana a un cine de Barcelona.

No, no, desenganyeu-vos, el Quim ja no fa la cara de la foto. Només ha passat any i mig des que el Martí Ruiz fes el graffiti del gat a un dels terrats del Monmari, però no el reconeixeríeu, el Quim ara ja sembla un jugador de bàsquet d’una universitat americana. Tan alt com la seva mare, Mercè, i aviat com el pare, Tano. Si hem triat aquesta foto és perquè aquest és el seu aspecte a la pel.lícula. Fa poc que ha fet 13 anys, però podria passar per 16, sobretot si un mira el peu que calça, un 45. I a més s’ha tallat el cabell per primera vegada des que va nèixer. Ningú no el coneix i així intenta passar desapercebut. El Quim no és de parlar gaire. Tot i així, o potser precisament per això, tothom li fa molt de cas. Vet aquí aquest article.


Sí, el Quim juga a bàsquet (sobre els 20 punts per partit) i és soci del Barça. Cada vegada que ha anat a veure al Barça al Palau els de casa han guanyat. Els directius estan estudiant subvencionar-lo en aquests dies de play-off final pel títol (Barça-Tau).

De petit va fer curts d’animació amb el seu avi Fermín (el productor), i també de petit i de més gran ha treballat a la taquilla del Cine Capri, amb l’àvia Mari Carme. Li agrada la música de Sau i de Green Day (entre altres) i còmics com Cálico Electrónico (que li vem regalar la María José –la muntadora- i jo fa no res, pels 13, perquè el Quim també és Tauro, com la Rose Avalon), tot i que penso que potser més endavant podria entrar en alguna cosa de Moebius o el Corto Maltese d’Hugo Pratt. Però vés a saber.

Per ara, coincidim bastant en el gust cinematogràfic. Li puc preguntar si tal pel.lícula que ell ha vist m’agradarà i crec que m’orienta bé.

El Quim porta el nom de l’avi Quim (el seu mític besavi). Esperem que aviat sigui també el nom d’una futura pel.lícula.
 
Ficha película:
  • Aparece un par de veces como figurante sin frase: en la kafeta okupa del KOP mientras Julia y Merche cantan "Parlem-ne", y en la taquilla del Cine Capri.

  • Ha visto la película entera unas 10 veces (entre otras, en todos los estrenos) y a trozos unas 30 veces más.

  • Su clip predilecto es el número 4.

Deseo: que se estrene la película en versión catalana en un cine de Barcelona.

No, no, desengañémonos, Quim ya no se parece al de la foto. Sólo ha pasado año y medio desde que Martí Ruíz pintara el graffiti del gato en una de las azoteas del cine Monmari, pero ya no le reconoceríais, Quim ahora parece un jugador de bàsquet de una universidad americana. Tan alto como su madre, Mercè, y pronto como su padre, Tano. Si hemos escogido esta foto es porque este es su aspecto en la película. Hace poco que ha cumplido 13 años, pero podría pasar por 16, sobre todo si se echa un vistazo al zapato que calza, un 45. Y además se ha cortado el cabello por primera vez en su vida. Nadie le reconoce y pretende así pasar desapercibido. Quim es de pocas palabras. A pesar de ello, o quizá precisamente por eso, todo el mundo le hace caso. Véase por ejemplo este artículo.

Sí, Quim juega a básquet (sobre los 20 puntos por partido) y es socio del Barça. Cada vez que ha ido a ver el Barça al Palau los de casa han ganado. Los directivos están estudiando subvencionarle en estos días de play-off final por el título (Barça-Tau).

De pequeño hizo cortos de animación con su abuelo Fermín –el productor-, y también de pequeño y de mayor ha trabajado en la taquilla del Cine Capri, con la abuela Mari Carme. Le gusta la música de Sau y de Green Day (entre otros) y cómics como Cálico Electrónico (que le regalamos María José –montadora de la película- y yo hace nada, por los 13, porque Quim también es Tauro, como Rose Avalon), aunque pienso que quizá más adelante podría entrar en algo de Moebius o en el Corto Maltese de Hugo Pratt. Vaya usted a saber.

Por ahora, coincidimos bastante en el gusto cinematográfico. Le puedo preguntar si tal película que él ha visto me gustará y creo que me orienta bien.

Quim lleva el nombre de l’avi Quim (su mítico bisabuelo). Esperemos que pronto sea también el nombre de una futura película.

 

No hay comentarios: