lunes, 25 de agosto de 2008

Pactar... 23-08-08



Nit màgica

 
Noche mágica

Dissabte a la nit a La Fuliola vem viure una nit màgica. Pati de butaques -és a dir, de cadires, perquè era a l’aire lliure- que va haver d’ampliar-se a causa de la gentada. Pantalla impressionant, bon so. Temperatura fresqueta, per sota dels 15 graus, gairebé fred en ple agost, i tothom al seu lloc fins el final. A la catifa vermella de Hollywood no s’hi troben millor.
 El sábado por la noche en La Fuliola vivimos una noche mágica. El patio de butacas –es decir, de sillas, porque la cosa fue al aire libre- tuvo que ampliarse a causa de la muchedumbre. Pantalla impresionante, buen sonido. Temperatura fresquita, por debajo de los 15 grados, lo que significa frío en estos días de agosto, y todo el mundo en su puesto hasta el final. En la alfombra roja de Hollywood no se sentiría uno mejor.
Els agraïts Marimón han de tornar a agrair: cosa curiosa, als Marimón originals, els de La Fuliola, que ens van acollir com a prínceps. També a Eva Pané, de l’Ateneu, que va organitzar, al Circuit Urgellenc, que ha confiat en la pel.lícula, i a aquest poble, el de Joaquim Marimón Vila, nascut al carrer dels Barrots fa 101 anys, tal com va recordar el seu fill Fermín a la presentació.
 Los agradecidos Marimón tienen que volver a agradecer: cosa curiosa, a los Marimón originales, los de La Fuliola, que nos acogieron como a príncipes. También a Eva Pané, del Ateneo, que estuvo organizando, al Circuit Urgellenc, que ha confiado en la película, y a este pueblo, el de Joaquim Marimón Vila, nacido en la calle dels Barrots hace 101 años, tal como recordó su hijo Fermín, nuestro productor, en la presentación.


Clic y ves el mapa en grande

No hay comentarios: