lunes, 2 de junio de 2014

EL MONTAJE CINEMATOGRÁFICO. Del guion a la pantalla.

De la mà de Universitat de Barcelona i Escac ha sortit el llibre de muntatge que vaig començar en 1992. Té 598 pàgines, nombrosos esquemes de llargmetratges i valuosos testimonis de 26 muntadors. Fins el 15 de juny només és a la Feria del Libro de Madrid (a la caseta 5, la de la Universitat de Barcelona).   De la mano de Universitat de Barcelona y Escac ha salido el libro de montaje que empecé en 1992. Tiene 598 páginas, numerosos esquemas de largometrajes y valiosos testimonios de 26 montadores. Hasta el 15 de junio se puede encontrar en la Feria del Libro de Madrid (caseta 5, la de la Universitat de Barcelona).

Feria del Libro de Madrid


I a partir del 15 a les llibreries.

Les presentacions amb VIPS, glamour i focs d’artifici començaran al Centro de Capacitación Cinematográfica (CCC) de Mèxic DF, el proper 4 de juliol. A Barcelona ens esperarem a l’època de la caiguda de la fulla.

És un llibre "fill" del "Diccionario incompleto del guión audiovisual", co-escrit amb Jesús Ramos.
 Y a partir del 15 en librerías.

Las presentaciones con VIPS, glamour y fuegos artificiales empezarán en el Centro de Capacitación Cinematográfica (CCC) de México DF, el próximo 4 de julio. En Barcelona esperaremos a los días de la caída de la hoja.

Se trata de una obra "hija" del “Diccionario incompleto del guión audiovisual”, co-escrito con Jesús Ramos.


A la següent pàgina web us podeu descarregar material divers, que anirà poc a poc creixent, i que estarà al servei de tothom:  En la siguiente página web os podéis descargar material diverso, que irá poco a poco creciendo, y que estará al servicio de todos:

LibroWEB Universitat de Barcelona


No hay comentarios: