viernes, 26 de septiembre de 2008

Profeta


Profeta a la seva terra

Fermín Marimón, el nostre "producer", ha aconseguit negar la famosa dita que diu que ningú no es profeta a la seva terra. Ell, que ja ha estat pregoner a la Festa Major del Prat, i que estat condecorat i premiat unes quantes vegades per associacions i clubs del poble, és objecte ara d’una exposició que comprèn tota la seva trajectòria, des de l’històric Prat Documental dels anys cinquanta, fins a Pactar amb el gat, amb un èmfasi especial en el llarg d’animació netament pratenc que ell va produir, Peraustrínia 2004, en els anys 1986-1990.

L’exposició, que s’inaugura aquest dissabte 27 de setembre a les 12.30 a la Sala d’Art Josep Bages de la Torre Muntadas, també està dedicada al seu amic Àngel Garcia, cineasta de l’animació que va dirigir Peraustrínia 2004.

Hi esteu convidats!
 
Profeta en su tierra

Fermín Marimón, nuestro "producer", ha conseguido negar el famoso proverbio que dice que nadie es profeta en su tierra. Él, que ya ha sido pregonero de la Festa Major del Prat, y que ha sido condecorado y premiado unas cuantas veces por asociaciones y clubes del pueblo, es objeto ahora de una exposición que comprende toda su trayectoria, desde el histórico Prat Documental de los años cincuenta hasta Pactar con el gato, con un énfasis especial en el largo de animación netamente pratense que produjo, Peraustrinia 2004, en los años 1986-1990.

La exposición, que se inaugura este sábado 27 de septiembre a las 12.30 en la Sala d’Art Josep Bages de la Torre Muntadas, también está dedicada a su amigo Àngel Garcia, cineasta de la animación que dirigió Peraustrinia 2004.

¡Estáis invitados!




Clic y ves el mapa más grande

No hay comentarios: