miércoles, 15 de septiembre de 2010

SPEAK UP




La història de Pactar amb el gat vista per Núria Megías... en anglès

Núria Megías i Alfredo Castellanos són els videoartistes del nostre film, els únics no actors que a la pel.lícula fan el paper més difícil: fan de sí mateixos.

Núria Megías és, entre altres coses, professora d’anglès. En un exercici entre professors d’anglès ha fet una síntesi-resum de la trajectòria del nostre film que forma part des d’ara del nostre patrimoni.

Si sou tan amables, please take a look:

 
La historia de Pactar con el gato vista por Núria Megías... en inglés

Núria Megías y Alfredo Castellanos son los videoartistas de nuestro film, los únicos no actores que en la película llevan a cabo el papel más difícil: hacen de sí mismos.

Núria Megías es, entre otras cosas, profesora de inglés. En un ejercicio entre profesores de inglés ha hecho una síntesis-resumen de la trayectoria de nuestra película que forma parte desde ahora de nuestro patrimonio.

Si sois tan amables, please take a look:




Núria i Alfredo són persones reals però de vegades em costa veure’ls com a tals perquè tot el que arriba d’ells i de la seva torre és màgic, poètic i místic. Un dels nostres clips està dedicats a ells:

Núria y Alfredo son personas reales pero a veces me cuesta verlos como tales porque todo lo que llega de ellos y de su torre es mágico, poético y místico. Uno de nuestros clips está dedicado a ellos:
(PCEG 30) Núria y Alfredo

Tienes que cambiar radicalmente, cambiar el chip
 

No hay comentarios: