lunes, 21 de febrero de 2011

Pactar, Calanda


Pactar a Calanda

La mítica localitat de Calanda, a Terol, el bressol de Luis Buñuel, la dels tambors en Setmana Santa i poble natal de Mercedes Gaspar, acull el dissabte 26 de febrer una presentació del nostre film de gats, en el marc de les celebracions del 25 aniversari de l’Associació Cultural Recreativa Luis Buñuel.

Serà cap a les 23.00 hores, just després que Mercedes Gaspar, cineasta-poeta, animadora, autora del curt 'El sueño de Adán' (1994), premiat amb un Goya, presenti en primícia un avenç del seu llargmetratge 'Huidas'.
 Pactar en Calanda

La mítica localidad de Calanda, en Teruel, la cuna de Luis Buñuel, la de los tambores en Semana Santa y el pueblo natal de Mercedes Gaspar, acoge el sábado 26 de febrero una presentación de nuestro film de gatos, en el marco de las celebraciones del 25 aniversario de la Asociación Cultural Recreativa Luis Buñuel.

Será hacia las 23.00 horas, justo después de que Mercedes Gaspar, cineasta-poeta, animadora, autora del cortometraje 'El sueño de Adán' (1994), premiado con un Goya, presente en primicia un avance de su largometraje 'Huidas'.

No hay comentarios: