sábado, 6 de junio de 2009

+ performance, CINEMASCOPE; dvd, FNAC


Més espectacle a la performance i sortida del dvd al FNAC

A la ja propera performance del dimecres que ve, als “performers” Pau Roca, Alberto Jiménez, Belén Fabra i Rose Avalon s’hi afegeixen dos artistes: Mercedes Pérez, co-autora de la banda sonora, i Martí Ruiz, el nostre artista graffiter.

Mercedes Pérez posarà la música a una escena de sexe que se desenvoluparà en directe davant dels ulls esverats dels espectadors.

Martí Ruiz treballa en una il.lustració original que s’oferirà a tots els presents.


Dimecres 10 de juny a les 19.30 al paradís de l’amant del cinema: la llibreria Cinemascope, al carrer la Perla, número 29.

Per cert, el dvd acaba de sortit, des d’avui, al FNAC. Qualsevol caminant pot trobar-lo als prestatges, deixant anar una especial llum pròpia.
Más espectáculo en la performance y salida del dvd en el FNAC

En la ya cercana performance del próximo miércoles, a los “performers” Pau Roca, Alberto Jiménez, Belén Fabra y Rose Avalon se añaden dos artistas: Mercedes Pérez, co-autora de la banda sonora, y Martí Ruiz, nuestro artista graffitero.

Mercedes Pérez pondrá la música en una escena de sexo que se desarrollará en directo ante los ojos atónitos de los espectadores.

Martí Ruiz trabaja en una ilustración original con la que se gratificará a todos los presentes.

Miércoles 10 de junio a las 19.30 en el paraíso del amante del cine: la librería Cinemascope, en la calle la Perla, número 29.

Por cierto, el dvd acaba de irrumpir, desde hoy, en el FNAC. Cualquier paseante puede encontrarlo en los estantes, despidiendo una especial luz propia.

No hay comentarios: