martes, 2 de junio de 2009

Pau Roca + Rose Avalon + Alberto Jiménez + Belén Fabra


No veig junts aquests quatre grans actors des del dia de l’estrena al Renoir Les Corts, el 7 de setembre del 2007. El proper 10 de juny del 2009 gaudiré del goig de repetir. Igual com tothom qui vingui a la llibreria Cinemascope (La Perla, 29, al barri de Gràcia) a les 19.30. Tu també, lector d’aquestes línies: estàs convidat a la presentació del llibre i el dvd més la performance de perfeccionament de “Pactar amb el gat”.

Pau Roca, temps després de les sèries “MIR” i “Lex”, està en plena representació de “Romeo y Julieta”. Va començar a Madrid i ha continuat a Barcelona, al Teatre Borràs, on ha estat fins el dia 30 de maig. Ara està fent bolos per tot arreu. El dia 10 vindrà a Cinemascope després d’uns quants dies a Saragossa.

Rose Avalon, després d’iniciar-se en l’òpera (tal com ampliarem aviat) i grabar un tema heavymetàllic (“Burn”) viatjarà expressament des de Madrid, on acaba de traslladar-se després de tota una vida vivint al Prat de Llobregat. Li desitgem tota la sort del món en aquesta nova aventura personal.

Alberto Jiménez també es desplaçarà expressament des de Madrid. Fins el dia 7 de juny haurà estat el personatge del “Comendador” a l’obra de teatre “Fuenteovejuna”, de Lope de Vega, al Teatro Canal. (Encara sou a temps de veure’l!)


I Belén Fabra aterra des d’Itàlia, on acaba de promocionar el llargmetratge “Diario de una ninfómana”, del qual és, com tothom sap, la protagonista. Aviat actuarà, tal com els fats li van predir, a pel.lícules europees.

Dimecres, 10 de juny a les 19.30 a Cinemascope, ocasió única.

Serà el darrer acte públic de “Pactar amb el gat”.
No veo juntos a estos cuatro grandes actores desde el día del estreno en el Renoir Les Corts, el 7 de septiembre del 2007. El próximo 10 de junio del 2009 gozaré del placer de repetir. Como todo el que se acerque a la librería Cinemascope (La Perla, 29, en pleno barrio de Gràcia) a las 19.30. Tú también, lector de estas líneas: estás invitado a la presentación del libro y el dvd más la performance de perfeccionamiento de “Pactar con el gato”.

Pau Roca, tiempo después de las series “MIR” y “Lex”, está en plena representación de “Romeo y Julieta”. Empezó en Madrid y ha continuado en Barcelona, en el Teatre Borràs, donde ha permanecido hasta el 30 de mayo. Ahora está haciendo bolos por todas partes. El día 10 vendrá a Cinemascope después de unos días en Zaragoza.

Rose Avalon, después de iniciarse en la ópera (tal como ampliaremos pronto) y grabar un tema heavymetálico (“Burn”) viajará expresamente desde Madrid, donde acaba de trasladarse tras una vida entera viviendo en El Prat de Llobregat. Le deseamos toda la suerte del mundo en esta nueva aventura personal.

Alberto Jiménez también se desplazará expresamente desde Madrid. Hasta el día 7 de junio habrá sido el personaje del “Comendador” en la obra de teatro “Fuenteovejuna” de Lope de Vega, en el Teatro Canal. (Todavía estáis a tiempo de verle)

Y Belén Fabra aterriza desde Italia, donde acaba de promocionar el largometraje “Diario de una ninfómana”, del cual es la protagonista. Pronto actuará, como los hados le han vaticinado, en películas europeas.

Miércoles, 10 de junio a las 19.30 en Cinemascope, ocasión única.

Será el último acto público de “Pactar con el gato”.

No hay comentarios: