viernes, 29 de mayo de 2009

Cinemascope

La Perla 29, Barcelona

Clic y ves el mapa más grande. Clic i el veus en gran.

Es podria dir que és la millor botiga de col.leccionisme cinematogràfic que hi ha a Barcelona però en honor a la veritat hem de dir també que és l’única.

Curiosament, és al cor de Gràcia, al carrer La Perla, 29, entre Verdi i Torrijos, just als carrers on vem rodar la nostra pel.lícula. Com podeu veure a les fotos, és un lloc idíl.lic, el paradís del cinèfil, amb un pati de conte.

Està en bones mans, les d’un home de cine que a més de llibreter és fotógraf (de cine, és clar, tot just acaba d’arribar del Festival de Cannes i moltes fotos seves pengen dels prestatges). És també actor i director de curtmetratges. Joan Vall. Sap de cine més que jo.

No hi pot haver un lloc millor per presentar el nostre llibre i el nostre dvd.

Dimecres dia 10 de juny, a les 19:30.
Se puede afirmar que es la mejor tienda de coleccionismo cinematográfico de Barcelona pero en honor a la verdad hay que decir también que es la única.

Curiosamente, se ubica en el corazón de Gracia, en la calle La Perla, 29, entre Verdi y Torrijos, justo en las calles en las que rodamos nuestra película. Como podéis ver en las fotos, es un lugar idílico, el paraíso del cinéfilo, con un patio de cuento.

Está en buenas manos, las de un hombre de cine que además de librero es fotógrafo (de cine, claro, acaba de volver del Festival de Cannes y muchas de sus fotos cuelgan de las estanterías). Es también actor y director de cortos. Joan Vall. Sabe de cine más que yo.

No puede haber un lugar mejor para presentar nuestro libro y nuestro dvd.

Miércoles día 10 de junio a las 19:30.



Cinemascope

No hay comentarios: