sábado, 20 de diciembre de 2008

Diumenge a l'Albèniz premis, vips y espectáculo



Diumenge a l'Albèniz premis, vips i espectacle

Diu la Circular de Premsa de Lluís Valentí, productor, exhibidor, organitzador de festivals, un dels homes de cinema més actius de Girona i probablement de Catalunya:

La Sala d’Autor dels Cinemes Albèniz de Girona, compromesa en V.O. i cinema d’autor, el proper diumenge 21 de desembre a les vuit del vespre lliura a BELÉN FABRA (actriu) i a JULIO FERNÁNDEZ (productor de Filmax) l’Estrella de la Sala d’Autor. Consisteix en una estrella similar a les que hi ha a les voreres de Hollywood dedicades als artistes que han triomfat. Daurada, d’uns sis centímetres de diàmetre. Es col·locarà en una butaca de la sala de cinema, la que escullin els guardonats, i podran ocupar-la gratis sempre que vulguin... L’acte consistirà en un programa especial de dues pel·lícules protagonitzades per Belén Fabra, “Diario de una ninfómana”, de Filmax, i “Pactar amb el gat”, de Fermín Marimón P.C. Assistiran els guardonats Belén Fabra i Julio Fernández, els directors Christian Molina i Joan Marimón, que presentaran respectivament la seva pel·lícula. També Fermí Reixach, company de rodatge de la pel·lícula que Belén està rodant actualment a Cadaqués, i Roger Julià, músic de cinema.

Com veieu, és una bona ocasió per fer un cop d’ull a aquest bonic programa doble. Afegeixo que la primera vegada que Belén Fabra va treballar per a la pantalla gran va ser a una pel.lícula d’uns gats bornis del barri de Gràcia.

A Belén la vaig veure per primera vegada a una mostra de fi de curs de l’Escola de Teatre de la Nancy Tuñón. Com en el cas de Pau Roca (també de la mateixa escola), em vaig quedar enlluernat. No m’estranya el seu bon moment. Estava clar des de l’origen que arribaria a ser una estrella.
“Pactar amb el gat” a les 22.10 a la Sala 2 dels Cinemes Albèniz-Centre.
 

Domingo en el Albèniz premios, vips y espectáculo

Dice la Circular de Prensa de Lluís Valentí, productor, exhibidor, organizador de festivales, uno de los hombres de cine más activos de Girona y probablemente de Catalunya:

La Sala de Autor de los Cines Albéniz de Girona, comprometida en V.O. y cine de autor, el próximo domingo 21 de diciembre a las 8 de la noche, entrega a BELÉN FABRA (actriz) y a JULIO FERNÁNDEZ (productor de Filmax) la Estrella de la Sala de Autor. Consiste en una estrella similar a las que hay en las aceras de Hollywood dedicadas a los artistas que han triunfado. Será dorada, de unos seis centímetros de diámetro. Se colocará en una butaca de la sala de cine, la que escojan los galardonados, y podrán ocuparla gratuitamente siempre que quieran... El acto consistirá en un programa especial de dos películas protagonizadas por Belén Fabra, “Diario de una ninfómana” de Filmax y “Pactar con el gato”, de Fermín Marimón P.C. Asistirán los galardonados, Belén Fabra y Julio Fernandez, los directores Christian Molina y Joan Marimón, que presentarán respectivamente su película. También Fermí Reixach, compañero de rodaje de la película que Belén está rodando actualmente en Cadaqués, y Roger Juliá músico de cine.

Como veis, es una buena ocasión para echar un vistazo a este bonito programa doble. Añado que la primera vez que Belén Fabra trabajó para la pantalla grande fue en una película de unos gatos tuertos del barrio de Gracia.

A Belén la vi por primera vez en una muestra de fin de curso de la Escuela de Teatro de Nancy Tuñón. Como en el caso de Pau Roca (también de la misma escuela), me quedé pasmado. No me sorprende su buen momento. Estaba claro desde el origen que llegaría a ser una estrella.


“Pactar amb el gat” a las 22.10 en la Sala 2 del Cine Albéniz-Centre.


Clic y ves el mapa más grande

No hay comentarios: