martes, 1 de junio de 2010

Regals, regalos (1)




<· Regalos ·>


Regals

En la part més positiva de la trajectòria de la pel.lícula dels gats hem de situar els amics nous que hem anat fent. En alguns cassos, aquests amics ens han fet regals que ens omplen de bona energia a cada instant.

Jaume Duch, amic de Joan Vall i de la seva llibreria Cinemascope, va regalar-nos fa un any, en la performance de perfeccionament de la pel.lícula, una sèrie de gats de fusta fets pel seu pare Ramon.
 Regalos

En la parte más positiva de la trayectoria de la película de gatos tenemos que situar a los amigos nuevos que han ido surgiendo. En algunos casos, estos amigos nos han hecho obsequios que nos llenan de buena energía a cada instante.

Jaume Duch, amigo de Joan Vall y asiduo de su librería Cinemascope, nos regaló hace un año, en la performance de perfeccionamiento de la película, una serie de gatos de madera hechos por su padre Ramon.



Però la cosa no va acabar aquí. Ramon Duch, un artista, un personatge, un home al qual no es pot oblidar i que posa de bon humor cada vegada que es pensa en ell, en el seu pessebre dels darrers Nadals, format per figures mòbils que ell mateix ha modelat, va incloure un “nino Joan Marimón” que em va omplir de perplexitat i agraïment i que ara descansa a la meva taula de treball.

Gràcies, Ramon i Jaume Duch!

Pero la cosa no terminó aquí. Ramon Duch, un artista, un personaje, un hombre a quien no se puede olvidar y que te pone de buen humor cada vez que piensas en él, en su pesebre de las últimas Navidades, formado por figuras moviles que él mismo ha modelado, incluyó un “muñeco Joan Marimón” que me llenó de perplejidad y agradecimiento y que ahora descansa en mi mesa de trabajo.

¡Gracias, Ramon y Jaume Duch!


No hay comentarios: