martes, 12 de octubre de 2010

Només va faltar el gos, sólo faltó el perro



Una nit perfecta. Sala plena. Introducció històrica de Vicenç Tierra presentant Tintablava al món. Paraules afectuoses de Marta Hernández sobre l’infrascrit, emocionat per l’honor de parlar davant la gent del seu poble en un dia que recordarà sempre. Fins i tot va funcionar el projector de dvd, que ja és dir.

Quaranta-cinc minuts clavats més tard, final de la xerrada i animat torn de preguntes. Lliurament dels llibres “Diccionario incompleto del guión audiovisual” i “Pactar con el gato” per a la biblioteca naixent de l’associació.

Tothom content al final.

Només va faltar...

...la foto del gos al full de frankensteins de tot el cinema, el gos de Tim Burton, Frankenweenie.
Aquí la teniu:
 
Una noche perfecta. Sala llena. Introducción histórica de Vicenç Tierra presentando Tintablava al mundo. Palabras afectuosas de Marta Hernández sobre el infrascrito, emocionado por el honor de hablar delante de la gente de su pueblo en un día que recordará siempre. Incluso funcionó el proyector de dvd, que ya es decir.

Cuaranta y cinco minutos clavados más tarde, final de la charla y animado turno de preguntas. Entrega de los libros “Diccionario incompleto del guión audiovisual” y de “Pactar con el gato” para la biblioteca naciente de la asociación.

Todos contentos al final.

Sólo faltó...

...la foto del perro en la hoja de frankensteins de la historia del cine, el perro de Tim Burton, Frankenweenie.
Aquí la tenéis:



I una salutació al poeta Oscar Solsona pel seu article al blog de Tintablava.

Y un saludo al poeta Oscar Solsona por su artículo en el blog de Tintablava.


http:\\tintablava.blogspot.com

 

No hay comentarios: