domingo, 30 de septiembre de 2007

Al Prat de Llobregat des de dijous 4 a diumenge 7 d'octubre


   Enlaces directos (clic y ves):
“Pactar con el gato” passarà uns quants dies al Prat de Llobregat, que és el poble dels productors, la família Marimón, de la protagonista, Rose Avalon, de la nostra cantant Merche Pérez, de la cafeta okupa del KOP on vem estar rodant, dels terrats de l’antic cine Monmari, avui plens de pintades a les seves parets amb els títols de crèdit i amb la imatge del cartell, i del Cine Capri, que apareix també a la pel.lícula.

El dijous tenim una festa de presentació de la pel.lícula al Restaurant Rustic&Co. (carrer Castella, 33, enganxat al Dolmar i tocant al Cine Capri) a les 22 hores. Hi haurà de tot: jazz, clips de la pel.lícula (alguns d’estrena especial per l’ocasió), actuació de la Merche i de la Rose, presència d’actors i equip i parlaments breus. Lector, lectora, hi esteu convidats a la festa.

L’endemà divendres a les 21.15 gran estrena comercial amb tot el glamour al Cine Capri. Algú podria objectar que no és una estrena estricta, perquè la pel.lícula, tècnicament, es va estrenar fa tres setmanes al Renoir Les Corts. Molt bé, doncs ho deixarem en una gran estrena no estricta. O, si ho preferiu, en una gran estrena al Cine Capri del Prat. Al cine més cinèfil, el que ha sortit en més pel.lícules i sèries de televisió, el cine que aquest any 2007, el dia 23 de desembre, compleix 40 anys.

Amb assistència de nombroses personalitats de gran rellevància en el món de les arts i les lletres.

El dissabte dia 6 i el diumenge dia 7 la pel.lícula es continuarà projectant en les tres sessions habituals: 16.15, 18.45, 21.15.
   “Pactar con el gato” pasará unos días en El Prat de Llobregat, el pueblecito de los productores -la familia Marimón-, de la protagonista -Rose Avalon-, de nuestra cantante Merche Pérez, de la cafeta okupa del KOP donde se rodó, de los patios y terrados del antiguo Cine Monmari que hoy albergan en sus paredes las pintadas de los títulos de crédito y el original del cartel, y del Cine Capri, quien también tiene su cameo en la película.

El jueves 4 de Octubre, a las 22h, tendremos la fiesta de presentación de la película en el Restaurante Rustic&Co. (calle Castella 33, junto al Dolmar y próximo al Cine Capri) a la que, lectora, lector, estáis invitados. Habrá de todo un poco: jazz, clips de la peícula (algunos en primicia para la ocasión), actuación de Merche y Rose, presencia de actores y equipo, así como discursos breves.

El día siguiente, viernes, a las 21:15, glamuroso estreno comercial en el Cine Capri. Alguien podría objetar que no es un estreno estricto pues, técnicamente, la película ya se estrenó hace 3 semanas en las Salas Renoir Les Corts. Bien, aceptada la objeción: lo dejaremos en un gran estreno, no en sentido estrico. O si lo preferís, en el gran estreno en el Cine Capri del Prat, el cine más cinéfilo, el que ha salido en más películas y series de televisión, el cine que este año de gracia 2007, el día 23 de Diciembre para más reseña, cumplirá 40 años.

Contaremos con la asistencia de numerosas personalidades de gran relevancia en el mundo de las artes y de las letras.

"Pactar con el gato" será el programa comercial del sábado 6 y domingo 7, proyectándose en las tres sesiones habituales: 16.15, 18.45 y 21.15.

No hay comentarios: