viernes, 11 de junio de 2010

Regals, regalos (y3)




<· Regalos ·>


Regals

Tenim una gata a casa, de pell gris-violàcia, rostre rosat i ulls verds resplendents. Es diu “Prat”. Va arribar empaquetada, procedent del taller de Paloma Soler Espiauba, la seva creadora. Perquè Paloma és pintora i la gata Prat viu a un quadre.
 Regalos

Tenemos una gata en casa, de piel gris-violácea, rostro rosado y ojos verdes resplandecientes. Se llama “Prat”. Llegó empaquetada, procedente del taller de Paloma Soler Espiauba, su creadora. Porque Paloma es pintora y la gata Prat vive en un cuadro.



Però jo no diria que la gata Prat sigui de mentida. Està tan viva com la resta dels habitants de la casa, inclós el nostre gos Duc i el llangardaix que de vegades treu el cap entre els testos de la terrassa.
 
Pero yo no diría que la gata Prat sea de mentira. Está tan viva como el resto de los habitantes de la casa, incluido nuestro perro Duc y el lagarto que a veces se deja ver entre los tiestos de la terraza.



Tan viva com cadascun dels gats que han tingut la sort de viure en el millor hogar possible, els quadres de Paloma Soler Espiauba.

Quan la gata Prat va arribar a casa, va ser un dia de festa. Avui el nostre àtic és millor del que era, como cadascuna de les cases amb obres de la Paloma. El seu art són vitamines per a la vida i reconciliació amb l’ésser humà.

L’art de la Paloma és molt més que això. Podeu comprovar-ho a la seva pàgina web:
 
Tan viva como cada uno de los gatos que han tenido la suerte de vivir en el mejor hogar posible, los cuadros de Paloma Soler Espiauba.

Cuando la gata Prat llegó a casa, hubo fiesta. Hoy nuestro ático es mejor de lo que era, como cada uno de los hogares con obras de Paloma. Su arte son vitaminas para la vida y reconciliación con el ser humano.


El arte de Paloma es mucho más que eso. Podéis comprobarlo en su página web:

www.palomasolerespiauba.com/


O en l’article que li vam dedicar fa un temps en aquest mateix blog:
 
O en el artículo que le dedicamos hace un tiempo desde este mismo blog:

Pactando... Paloma Soler Espiauba

1 comentario:

lagalgalluenta dijo...

¡ Hola Paloma ! soy la otra Paloma, del curso de Animal Communicator.
¡¡¡ Que blog más bonito !!!
Enhorabuena...
Un abrazo