viernes, 3 de julio de 2009

El nen amagat

Divendres, 3 de juliol a les 21.30 h. EL NEN AMAGAT presenta un espectacle videomusical amb curtmetratges, amb el videocreador Jesús Ramos, el curtmetratgista Ramon Marcet i el grup musical QA’A.

21:30h – apertura de portes

22:00h - OCÉANO: videocreació de Jesús Ramos, 4 minuts de durada. Versa sobre el microcosmos i el macrocosmos, sobre la similitud de l’oceà amb el cel.
www.jesusramoshuete.com
www.diccionariodelguion.com

22:10h - EL MESTRE I LA SEVA MUSA: Curtmetratge de Ramon Marcet, 12 minuts de durada. Esdevindrem testimonis de l'espiral autodestructiva d'un individu pertorbat quan es troba la seva musa.

22:30h - REFLEXES DE QA'A: Concert del grup QA'A amb projeccions de Jesús Ramos al darrere. Psicodèlia experimental i sorollista que ens duu a paisatges impossibles més enllà de les dimensions que ens són conegudes.
www.myspace.com/houseofqaa
Viernes, 3 de julio a las 21.30 h. EL NEN AMAGAT presenta un espectáculo videomusical con cortometrajes, con el videocreador Jesús Ramos, el cortometrajista Ramon Marcet y el grupo musical QA’A.


21:30h – apertura de puertas.

22:00h - OCÉANO: videocreación de Jesús Ramos (4 minutos). Versa sobre el microcosmos y el macrocosmos, sobre la similitud del océano y el cielo.
www.jesusramoshuete.com
www.diccionariodelguion.com

22:10h - EL MESTRE I LA SEVA MUSA: Cortometraje de Ramon Marcet (12 minutos). Seremos testimonios de la espiral autodestructiva de un individuo perturbado cuando encuentra a su musa.

22:30h - REFLEXES DE QA'A: Concierto del grupo QA'A con proyecciones de Jesús Ramos. Psicodelia experimental y ruidista que nos conduce a paisajes imposibles más allá de las dimensiones que nos son conocidas.
www.myspace.com/houseofqaa



Vista de carrer, vista de calle

No hay comentarios: