miércoles, 15 de julio de 2009

Library of Congress


http://www.loc.gov/about/


    

http://catalog.loc.gov/


Pactar con el gato
a la Library of Congress


Ens comuniquen de l’editorial Octaedro, amb una alegria que no podem sinó compartir, que la Biblioteca Nacional dels Estats Units, és a dir, la “Library of Congress”, ha integrat al seu fons el llibre “Pactar con el gato”. Sembla ser que la dificultat en aconseguir entrar a la “Library” és força alta, i a més la qualificació que han atorgat és excel.lent.

Podeu accedir al fons d’aquesta Biblioteca clickant:
http://catalog.loc.gov/

El llibre és a la venda a diverses llibreries, però sobretot a Taifa, del carrer Verdi, i a Cinemascope, a La Perla, 29, la millor llibreria de col.leccionisme de cinema de Barcelona i rodalies.
A: Cinemascope, C/ La Perla 29
B: Taifa, C/ Verdi 12

Pactar con el gato
en la Library of Congress


Nos comunican de la editorial Octaedro, con una alegría que no podemos sino compartir, que la Biblioteca Nacional de los Estados Unidos, es decir, la “Library of Congress”, ha integrado en su fondo el libro “Pactar con el gato”. Parece ser que la dificultad en conseguir entrar en la “Library” es muy alta, y además la calificación que han otorgado es excelente.

Podéis acceder al fondo de esta Biblioteca clickando:
http://catalog.loc.gov/

El libro está a la venta en diversas librerías, pero sobre todo en Taifa, de la calle Verdi, y en Cinemascope, en La Perla, 29, la mejor librería de coleccionismo de cine de Barcelona y cercanías.
A: Cinemascope, C/ La Perla 29
B: Taifa, C/ Verdi 12




No hay comentarios: