sábado, 11 de julio de 2009

Performance 3: Júlia+++, Julia+++


(foto: Joan Vall Karsunke)
Incrementar bogeria de Júlia

Joan: s’ha comentat que un personatge com la Júlia, que estima el seu oncle de forma desesperada i no corresposta, hauria de viure en un estat de neurosi més alt, fins i tot s’ha dit que hauria d’estar més boja.

Com que no podem en aquesta sessió fer tornar més boja la Júlia de punta a punta de la pel.lícula, sí que representarem un moment de molta més bogeria, per tal que vosaltres ho feu extensiu al global.

Anem a l’escena en la que Júlia, just quan pensava que Sara i David estaven en crisi, els veu abraçats, de nit. La jove queda profundament impactada, es fereix el front donant un cop de cap a la paret de graffiti, plora desconsolada i arribant a casa, destrueix amb ràbia la figura d’un gat. I després canta desesperadament la cançó “Conflicte”, de la Merche Pérez.

Ara, per a tots vosaltres, Rose Avalon, representant Júlia, trencarà no pas UN sinó TRES figures de gats -penseu que el que més estima Júlia són els gats…- i tot seguit ella i la Merche cantaran amb la ràbia més extrema el tema “Conflicte”.
Incremento de la locura de Julia

Joan: se ha comentado que un personaje como Julia, que quiere a su tío de forma desesperada y no correspondida, tendría que vivir en un estado más alto de neurosis, incluso se ha dicho que tendría que estar más loca.

Puesto que no podemos en esta sesión volver más loca a Julia de punta a punta de la película, al menos sí que representaremos un momento de mucha mayor locura para que vosotros lo hagáis extensivo al global.

Vayamos a la escena en la que Julia, justo cuando pensaba que Sara y David andaban en crisis, les ve abrazados, de noche. La joven queda profundamente impactada, se hiere la frente golpeándose con la pared de graffiti, llora desconsolada y al llegar a casa destruye con rabia la figura de un gato. Y después canta desesperadamente la canción “Conflicto”, de Mercedes Pérez.


Ahora, para todos vosotros, Rose Avalon, representando a Julia, romperá no UNO sino TRES figuras de gatos -pensad que lo que más quiere Julia son los gatos- y acto seguido ella y Merche cantarán con furia extrema el tema “Conflicto”.




No hay comentarios: